Napvitorla teraszra az éttermek esetében
Ha arra kérnénk, hogy képzeljen el egy párizsi turistát, akkor jó néhány olyan forgatókönyvet futtatna a fejében, amelyek a világ divatfővárosában való nyaralást foglalják magukban.
Az összes jelenet közül, amelyek egy tipikus párizsi vakációs napot ábrázolnak, nagy valószínűséggel elképzelhető egy olyan, ahol egy utazó ül egy út menti kávézóban, ahol a napvitorla teraszra történő elképzelése szinte magától érthetődő. Természetesen frissen főzött kávét kortyolgat, és előtte az Eiffel-torony dereng. Ha pedig egy párizsi étteremre gondol, akkor el kell képzelnie, hogy kint ül a friss levegőnek. Ebben az esetben is fontos, hogy ott legyen a napvitorla teraszra, amely megvédi az embereket a napsütés melegétől. Számos oka van, amiért az éttermek szeretik felhasználni ezt az árnyékoló szerkezetet és megvannak az előnyei, ha terasszal rendelkezik az étterem.
A statisztikák azt mutatják, hogy egy napvitorla teraszon történő elhelyezése egy étteremben 30%-kal növelheti az eladásokat. Ha étterme küzdött, hogy kitartson a hihetetlenül versengő kulináris világban, akkor egy napvitorla teraszra lehet a megoldás és jóval inkább a megfelelő pénzkereseti irányba lendítheti az éttermet.
A nyereség növelése mellett jelentősen növeli annak a vonzerejét. Az étteremlátogatók sokszor fülledtnek és klausztrofóbiásnak érezhetik magukat egy zárt térben, ezért egy szabadtéri ülőhely kialakítása minden figyelmet felkeltő vendéglátó számára okos lépés lehet. Ha a kávézójában nincs nagy forgalom, szereljen fel napvitorlát a teraszra, mert ha minden rendben van, akkor valószínű, hogy a design lesz az, ami meggyőzi a vendégeket az ottmaradásra.